رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

پیچ رولپلاک سنگ نما در ارتفاع
پیچ رولپلاک سنگ نما در ارتفاع
می 21, 2019
سندبلاست خشک
سندبلاست خشک
می 21, 2019
رنگ نما در تهران با قیمت ارزان

رنگ نما در تهران با قیمت ارزان

رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

رنگ و کنیتکس نمای ساختمان در تهران و کرج و رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و سراسر شهرهای ایران از خدمات شرکت آریا نما می باشد. با شرکت ما در تماس باشید.
رنگ کنیتکس دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که باعث پرکاربرد شدن این رنگ ها شده است. کنیتکس روی نما اجازه تنفس به سطوح را میدهد. رنگ کنیتکس از انعطاف بالایی برخوردار است و در مواقع لرزش ساختمان مقاوم بوده و ایجاد ترک روی نما نمیکند. رنگ کنیتکس نما دارای چسبندگی بالایی است که همین امر باعث ثبات و مقاومت این رنگ ها میشود و همچنین در مقابل اسیدها و رطوبت بسیار خوب عمل میکند. از دیگر مزیت های رنگ و کنیتکس نمای ساختمان میتوان به پوشاندن سوراخ ها و ترک های مویی نمای ساختمان میتوان اشاره کرد. رنگ و کنیتکس نمای ساختمان روی نماهایی از جنس بتن و سیمان که سازه های سختی در برابر عوامل جوی هستند نیز کاربرد دارد. همچنین رنگ های متنوع و بسیار زیبای کنیتکس که با دستگاههای کامپیوتری میتوان این رنگها را به وجود آورد, دانست. وجود میلیون ها دانه رنگی در کنیتکس باعث ایجاد ظاهر زیبا در نمای ساختمان ها میشود.

رنگ و کنیتکس نمای ساختمان با اکریلیک آب پایه مخصوص نما

رنگ های نمای خارجی ساختمان در شرایط جوی سخت و بحرانی می باشد رنگهای اکرلیکی و سیلیکونی علاوه بر جلو گیری از نفوذ آب این امکان را به وجود می اورد که بخار آب و هوا به راحتی از لایه های زیرین تبخیر شده و تنفس بدون اشکال انجام پذیرد و با ایجاد فضای خشک و مناسب در پشت رنگ پدیده پوسته شدن و ورقه شده رنگ را مهار نماید. در نتیجه جلوگیری از نفوذ جرم و آلودگی به لایه های زیرین نما, نیاز به تعمیرات نمای ساختمان نیز کاهش میابد.در واقع علاو بر زیبایی نما یک نوع صرفه جویی از صرف هزینه های غیر منتظره هم انجام میشود.

رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

انواع رنگ و کنیتکس نمای ساختمان به سه نوع تقسیم میشود:

1. کنیتکس اکرولیک 2. کنیتکس روغنی 3. کنیتکس پلاستیک

مزایای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان با اکریلیک

کنیتکس اکریلیک بر اساس رزین های اکریلیکی آب پایه می باشد و فاقد مواد و حلال های مضر می باشد. قدرت پوشانندگی بالایی دارد. برای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان با این روش از اسپری و آب رقیق استفاده می شود. بدون بو , سریع خشک می شود , صدر صد قابل شستشو , دوام زیاد و پوشش فراوان , مقاوم در برابر UV, تغیر رنگ در بدون در برابر نور, بدون سرب و حلال های نفتی جهت استفاده در مناطق مرطوب و باران, ضد باکتری.ضد قارچ و ضد جلبک, غبار گریز و عدم جرم پذیری, مورد استفاد در مناطق آلوده و دوده زده شهری.

کنیتکس روغنی برای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

کنیتکس روغنی آب گریز می باشد و برای نمای ساختمان داخلی و خارجی استفاده میشود. از معایب آن میتوان به قیمت بالا, بوی نامطبوع, دیر خشک شدن و خطرناک بودن آن هنگامی که کاملا رنگ روغنی کنیتکس خشک نشده است و با کوچکترین جرقه شعله ور خواهد شد, اشاره کرد.

کنیتکس پلاستیکی برای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

این کنیتکس بیشتر برای نمای داخلی ساختمان کاربرد دارد و معایب کنیتکس روغنی را ندارد. از معایب آن میتوان به آب گریز نبودن آن توجه کرد که رطوبت آب را در خود جذب میکند و چسبندگی خود را از دست میدهد.

مراحل انجام کار رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

۱- شستشوی نما با دستگاه واترجت جهت نظافت زیر کار

۲- زیر سازی و بتونه کار نما و رفع ترکهای نما

۳- کاور کردن پنجرها و غیره

۴- اجرای استر پرایمر جهت پوسته نشدن رنگ

۵- اجرای رنگ استر دست اول

۶- اجرای دست دوم رنگ و اتمام کار


قیمت اجرای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

قیمت رنگ و کنیتکس نمای ساختمان و رنگ نما بدون داربست در تهران و کرج برحسب مترمربع می باشد که این هزینه بسته به خریداری رنگ و کنیتکس توسط مشتری یا توسط پیمانکار تغییر میکند. رنگ نما بدون داربست در تهران کرج انجام میشود. رنگ نما به روش راپل و بدون صرف هزینه های گزاف داربست انجام میشود.همچنین شما میتوانید برای با ارسال عکس یا تصویر از قیمت رنگ نما بدون داربست در تهران کرج مطلع شوید. در حال حاضر به دلیل متغیر بودن هزینه رنگ و کنیتکس نمای ساختمان جهت اطلاع از آخرین قیمت ها با ما در تماس باشید. همچنین اگرسفارش شما شامل چندین کار برای نما باشد شامل تخفیفات آریا نما میشوید. برای مثال اگر سفارش رنگ و کنیتکس نمای ساختمان همراه نماشویی یا تعمیرات نمای ساختمان انجام شود کار شما شامل تخفیف 10% آریا نما میشود.

چه زمانی مناسب رنگ و کنیتکس نمای ساختمان است؟

باید توجه کنید که برای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان فصولی که بارندگی و رطوبت زیاد است نباشید.همچنین روزهای خیلی گرم ه مناسب نیستند چون مانع چسبندگی سطح میشوند. بهترین زمان برای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان اوایل پاییز یا اواخر تابستان می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت های رنگ نما بدون داربست در تهران کرج با ما در تماس باشید.

رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

رنگ و کنیتکس نمای ساختمان در چه مکان هایی استفاده میشود

کنیتکس به علت داشتن ویژگیهای خاص فیزیکی و شیمیایی نسبت به رنگهای صنعتی برتر است. بخار آ موجود در کنیتکس اجازه تنفس به سطح را به مقدار کافی میدهد. همچنین از ویژگیهای در کنیتکس انعطاف پذیر بودن و اکوستیک بودن آن است که با عث میشود ترک نخورد. رنگ و کنیتکس نمای ساختمان قابل اجرا بر روی انواع نماهای آجری, سنگی, چوبی و شیشه ای قابل اجراست. در نهایت وجود میلیون ها دانه رنگی در رنگ و کنیتکس نمای ساختمان باعث ایجاد ظاهر زیبا و بی نظیر در نمای ساختمان میشود. رنگ نما بدون داربست در تهران کرج به زیبایی و دقت توسط شرکت آریا نما انجام میشود.

نحوه اجرای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

رنگ و کنیتکس نمای ساختمان اکثرا روی نماهای سیمانی انجام پذیر است. عمدتا بهتر است قبل از شروع به رنگ کردن نما, سطح نما نماشویی شود برای پیشگیری از تبله شدن رنگ و کنیتکس نمای ساختمان و چسبندگی بیشتر آن. همچنین اگر نما نیاز به ترمیم دارد مثلا وجود کنیتکس قدیمی یا پوسته شدن سیمان و . . . بهتر است ابتدا تعمیرات نمای ساختمان انجام شود یا حداقل با کارتک این قسمتها کاملا صاف و تمیز شود و ترکها و درزها با چسب مخصوص به درستی پر شود.
فقط توجه داشته باشید که بعد از انجام نماشویی و یا ترمیم نما, برای انجام رنگ و کنیتکس نمای ساختمان باید نما خشک باشد تا پوشش رنگ و کنیتکس به درستی روی نما اجرا شود. اگر نمای کار سیمانی است بهتر است از پرایمر برای زیرکار استفاده شود.
برای اجرای کنیتکس نمای ساختمان از پیستوله های مخصوص, کمپرسور و پمپ های باد استفاده میشود. مجری رنگ و کنیتکس نمای ساختمان باید مهارت کافی را هم در استفاده از راپل هم در استفاده از لوازم مخصوص کنیتکس نمای ساختمان داشته باشد.
شرکت آریا نما با داشتن کادری مجرب و حرفه ای رنگ نما بدون داربست در تهران کرج را به بهترین نحو و نازلترین قیمت انجام میدهد.نمونه کارهای ما را برای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان در زیر میتوانید مشاهده کنید.

رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

نمونه کارهای آریا نما برای رنگ و کنیتکس نمای ساختمان و رنگ نما بدون داربست در تهران کرج

رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

رنگ نما بدون داربست در تهران کرج و رنگ و کنیتکس نمای ساختمان
تماس با ما