رنگ و کنیتکس نمای ساختمان

پیچ رولپلاک سنگ نما در ارتفاع
پیچ رولپلاک سنگ نما در ارتفاع
می 21, 2019
خدمات نمای ساختمان
خدمات نمای ساختمان
می 21, 2019
رنگ نما در تهران با قیمت ارزان

رنگ نما در تهران با قیمت ارزان

امتیاز ما

رنگ نما

رنگ نما یک نوع از رنگ ها است که بر پایه اکریلیک و ضد آب می باشد. این رنگ ها دارای مواد افزودنی خاصی می باشند و به خاطر دارا بودن این مواد، به عنوان پوشش نمای ساختمان کاربرد دارد. رنگ در نما همچنین جهت عایق حرارتی خارجی استفاده می‌شود. رنگ نما آخرین لایه ای است که بر روی انواع ساختمان ها و موارد مشابه قرار می گیرد. رنگ نما به دلیل دارا بودن خاصیت محافظتی و همچنین تزئینی، روی سازه های مختلف قرار می گیرند و با توجه به شرایط چالش انگیزی که وجود دارد، نیاز است که استحکام و پایداری مناسبی را در مقابل عوامل محیطی داشته باشد. علاوه بر این موارد، برای جلوگیری از یکنواختی در نمای بیرونی ساختمان ها، از رنگ استفاده می شود که با زیبایی بخشی به نما، تغییر در آن ایجاد نمایند. موضوع تنوع بخشی و جلوه زیبا داشتن، یکی از موارد بسیار مهمی بود که سبب شد تا رنگ های نما در صنعت ساخت و ساز و ساختمان ها خصوصا در شهر های بزرگ به کار گرفته شوند و رنگ نما در تهران جزو خدمات پرکاربرد قرار گیرد. علاوه بر رنگ نما، دیگر خدمات نما مانند نماشویی یا همان شستشوی نما، پیچ و رولپلاک نما، از مجموعه خدمات نما با راپل و کار در ارتفاع است که توسط مجموعه خدماتی نماشویی و شستشوی نمای آریانما به مشتریان خود عرضه می شود.

 

اگر فرصت ندارید که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید، به پادکست زیر گوش دهید!!!

رنگ نما در تهران و کرج

در حال حاضر تغییرات بسیار وسیعی در تمامی ابعاد زندگی به خصوص در شهر های بزرگ مانند تهران و کرج اتفاق افتاده‌ است. برخی از این تحولات، در زمینه‌هایی از قبیل ساخت و ساز ساختمان ها و موارد مراتبط با نمای ساختمان ها قابل‌ مشاهده است. امروزه رنگ کردن نما به عنوان یکی از بهترین راه های زیبا سازی و تغییر حالت نما های ساختمان ها مطرح است و رواج دارد. رنگ در نما آخرین لایه است که بر روی نما قرار می گیرد و علاوه بر زیبایی، تا حدودی هم ضامن استحکام نما می شود.

رنگ نما در تهران

رنگ نما در تهران

انجام انواع خدمات رنگ نما در تهران و کرج توسط کارشناسان و افراد مجموعه آریانما، با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب انجام می شود. شما می توانید با تماس با شماره های  و  اطلاعات بیشتر را درباره رنگ کاری یا همان رنگ زدن نما در شهر های تهران و کرج جمع آوری کنید و سپس ثبت سفارش را انجام دهید.

رنگ نما در تهران با قیمت ارزان

رنگ نما در تهران با قیمت ارزان

انواع رنگ نما

واضح و مبرهن است که هر کدام از انواع رنگ هایی که برای نمای ساختمان‌ ها در نظر گرفته‌ شده و طراحی شده ‌اند، از لحاظ کیفیت با یکدیگر تفاوت های قابل توجهی دارند. لذا باید پیش‌ از انتخاب رنگ و رنگ ‌آمیزی نمای ساختمان خود، انواع رنگ ها را شناخته و سپس تصمیم گیری نمایید. از سمت دیگر لازم است تا شرایط ساختمان و نمای آن را هم مد نظر قرار دهید. در ادامه انواع این رنگ های نما را برای شما عزیزان شرح می دهیم و توضیحات را به‌ طور کلی بیان خواهیم کرد. به نکات گفته شده درباره هر کدام از رنگ ها دقت کنید و توضیحات را مطالعه نمایید. انواع رنگ های نما به صورت زیر است که در ادامه بررسی خواهد شد..

  • رنگ نمای آکریلیک
  • رنگ نمای الاستیک
  • رنگ نمای سیمانی
  • رنگ نمای وینیل
  • رنگ نمای سیلیکونی
  • رنگ نمای پلی سیلیکونی

رنگ نمای آکریلیک

رنگ های آکریلیک نوعی از رنگ‌های ساختمانی هستند که بر پایه آب تولید می‌ شوند. از این رنگ‌ ها در موارد بسیاری به‌ عنوان جایگزینی برای رنگ روغن استفاده می شود. رنگ نمای آکریلیک، دارای درجه سختی مناسبی هستند و استحکام مناسبی در برابر آسیب های محیطی دارند. از طرف دیگر در برابر رطوبت موجود در محیط نیز مقاوم اند. این نوع از رنگ های ساختمانی حتی می‌تواند در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید هم پایداری داشته باشند.

رنگ نمای آکریلیک در تهران

رنگ نمای آکریلیک در تهران

البته نکته ای که باید درباره رنگ نمای آکریلیک در نظر داشته باشید، این است که این نوع رنگ ها قدرت پوشش‌ دهی بسیار بالایی دارند و پس از مدت زمان کوتاهی از رنگ آمیزی خشک خواهند شد و چسبندگی مناسبی ایجاد خواهند کرد. سازگاری با محیط زیست و آسیب نرساندن به آن و همچنین بوی مطبوع و خوش این رنگ هم از دیگر مزایای این رنگ ها می باشند.

رنگ نمای الاستیک

رنگ های نمای الاستیک از دیگر انواع رنگ هایی می باشند که مانند آکریلیک از آب ساخته می‌شوند و در آن‌ ها از افزودنی هایی از قبیل انواعی از عایق ‌های رطوبتی نیز استفاده می‌کنند. بنابراین خیال شما را از بابت پوشش دهی به نما و جلوگیری از آسیب رساندن عوامل محیطی  را راحت می کند.

رنگ نمای الاستیک در تهران

رنگ نمای الاستیک در تهران

رنگ های نوع الاستیک دارای ویژگی های بسیاری می باشند. برای مثال این رنگ ها برای آب ‌بندی بسیار مناسب اند همچنین عمر و دوام طولانی هم دارند. همانطور که از نام این رنگ ها بر می آید، (elastic) دارای خاصیت کشسانی هم می باشند و به راحتی دچار ترک خوردگی نمی شوند. موضوع بعدی زیبایی و درخشندگی این رنگ ها است. جذابیت این رنگ ها و شادابی موجود در این رنگ ها به حدی است که زیبایی بسیار زیادی به ساختمان های شما خواهند داد. شما عزیزان با استفاده از این رنگ‌ ها می‌توانید زیبایی ویژه ای به ساختمان مورد نظر خود بدهید.

رنگ نمای سیمانی

نما های سیمانی به جهت بالا رفتن بیش از حد قیمت سنگ و سرامیک و موارد دیگر، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای استفاده از سنگ و سرامیک، نمای ساختمان را با سیمان بسازند. البته همانطور که می دانیم از جمله موادی است که در گذر زمان، فرسایش پیدا نموده و دوام خود را به‌ مرور از دست می ‌دهد. لذا پس‌ از ایجاد سازه‌های سیمانی، استفاده از رنگ‌های مخصوص برای پوشاندن آن یک موضوع بسیار مهم تلقی می شود.

رنگ نمای سیمانی در تهران

رنگ نمای سیمانی در تهران

در واقع رنگ مخصوص برای نمای سیمانی یک ساختمان، از جمله عناصری است که می‌تواند از سطح سیمان حفاظت کند و از طرف دیگر سطح رویین و نمای ساختمان را نیز پوشش دهد و آن را زیبا نماید. این چنین رنگ ها ویژگی‌های قابل‌توجهی دارند که به طور مثال به‌ نحوی طراحی و تولید شده باشند که لایه ‌ای قابل تنفس بر روی سیمان به‌ وجود بیاورند. این عامل سبب می‌شود تا رنگ پوست جدا نشود و لایه لایه شدن رنگ اتفاق نیافتد. ملاحظاتی هم پیش از رنگ آمیزی باید در نظر گرفته شود که نیاز است فرد یا افراد انجام دهنده، آنها را رعایت نمایند.

رنگ نمای وینیل

رنگ نما های وینیل، از دیگر رنگ هایی هستند که بر پایه آب و با ویژگی محلول در آب تولید می‌شوند. این رنگ ها از مواد پلیمری تولید می‌شوند و حاوی پلیمر وینیل هستند.

رنگ نمای وینیل در تهران

رنگ نمای وینیل در تهران

از این نوع رنگ ها، برای رنگ‌آمیزی کف، دیواره و یا نما قسمت های دیگر ساختمان استفاده می‌کنند. علاوه بر این موارد دیگر برای مزایای رنگ های وینیل، داشتن سرعت بسیار بالایی در خشک شدن است و همچنین به‌ سادگی تمیز می‌ شوند.

رنگ نمای سیلیکونی

این نوع رنگ‌ ها دارای ترکیبات و افزودنی های بسیار ویژه ‌ای هستند. رنگ نمای سیلیکونی را در دسته محلول ‌های ضد آب طبقه ‌بندی می شوند. این ضد آب بودن و مقاومت نسبی بالا باعث می شود که افراد بتوانند در مناطقی مورد استفاده قرار گیرد که باران  های اسیدی بسیار زیادی را تجربه می‌کنند.

رنگ نمای سیلیکونی در تهران

رنگ نمای سیلیکونی در تهران

همانطور که گفته شد، رنگ نمای سیلیکونی از جمله رنگ هایی است که دوام و مقاومت بالایی دارد. بنابراین از این طریق می ‌تواند به حفظ و بقای سازه های قدیمی کمک کند. از سوی دیگر میزان آلودگی ‌هایی که بر روی این نوع از رنگ‌ها باقی خواهد ماند بسیار کم است. در واقع می‌ توان گفت این نوع از رنگ‌ ها دارای بیشترین میزان کارایی برای ساختمان ها هستند.

رنگ نمای پلی سیلیکونی

نوع دیگری از رنگ نما که در حال حاضر برای ساختمان ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ‌ نمای پلی سیلیکونی است. این دسته از رنگ نما ها، با استفاده از رزین ‌های سیلیکون استفاده شده‌ اند و تقریبا مشابه با رنگ های سیلیکونی می باشند. بنابراین ویژگی های موجود در رنگ های سیلیکونی، در رنگ های پلی سیلیکونی هم وجود دارند.

رنگ نمای پلی سیلیکونی در تهران

رنگ نمای پلی سیلیکونی در تهران

یکی دیگر از ویژگی‌های این رنگ ساختمانی این است که رنگ نمای پلی سیلیکونی نفوذ پذیری قابل‌ توجهی دارد و می‌تواند به‌ راحتی سطح مورد نظر شما را پوشش دهد. این نوع از رنگ‌ها در برابر رطوبت و آب محیط، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند. در بسیاری از موارد افرادی که قصد دارند ساختمان‌های سیمانی خشک و یا سطوح آهکی، گچی و… را پوشش دهند از این نوع از رنگ نما برای ساختمان خود استفاده می‌کنند.

خرید رنگ نما ارزان و با کیفیت

استفاده از رنگ نما در ساختمان ها یکی از این روش ها برای راحتی بصری و همچنین جلب توجه بازدید کننده به طور همزمان است. با استفاده از رنگ ها بصری منطقه را فعال می کنید و همچنین ، انتخاب و استفاده از رنگ برای نما ممکن است با توجه به تنظیمات متنوع متفاوت باشد ، اما رنگها مطمئناً درک بصری کلیه ساختمانها در داخل یا اطراف آن را تغییر می دهند. حال در این میان موضوع قیمت و مناسب بودن آن برای تمامی خریداران حائز اهمیت است.

البته در کنار قیمت مناسب باید کیفیت هم حفظ شود وگرنه ارزشی نخواهد داشت. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، شعار مجموعه نماشویی آریانما است که هر روز در تلاش است تا آن را محقق نماید. رنگ نما در تهران و کرج برای انواع ساختمان ها و منازل مسکونی و … توسط این مجموعه با ویژگی های مدنظر و گفته شده انجام می گردد.

رنگ نمای ارزان در تهران

رنگ نمای ارزان در تهران

چرا زیبایی نمای ساختمان این قدر دارای اهمیت است؟

نمای ساختمان ها یکی از قسمت های بسیار مهم ساختمان ها می باشد . نمای ساختمان مانند پوست بدن در زیبایی ساختمان تاثیر بسزایی دارد. پوست بدن انسان مانند نمای ساختمان علاوه بر این که باید زیبا باشد، باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا به سلامتی انسان صدمه وارد نکند. در نتیجه نمای ساختمان ها باید سالم و عاری از منافذ باشد تا به محیط داخلی صدمه وارد نشود.

رنگ آمیزی نما در تهران با قیمت ارزان

رنگ آمیزی نما در تهران با قیمت ارزان

از اهمیت نمای ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساختمان هایی که نمای آن ها خوب و زیبا باشد، باعث جذب افراد می شوند. در حقیقت در قیمت و ارزش ساختمان با نمای زیبا بین دیگر نما ها بسیار بیشتر است و افرادی که تمایل به خرید، رهن و یا اجاره این خانه های باشند، بیشتر خواهند بود.
  2. نمای ساختمان اولین قسمت و منطقه ای از ساختمان می باشد که از بیرون و توسط همگان مشاهده می شود، در نتیجه مشاهده اولین قسمت از یک ساختمان در ذهن افراد بسیار مهم است که باید به بهترین نحو باشد.
  3. این مورد کمی قابل اغماض است. نمای خارجی ساختمان ها یکی از عواملی می باشد که با محیط داخلی ساختمان در ارتباط است. در حقیقت با دیدن نما می توان طراحی داخل ساختمان را پیشبینی کرد. به عنوان مثال اگر نمای ساختمان با کیفیت نباشد اما داخل آن بسیار زیبا باشد، در نتیجه زیبایی داخل ساختمان زیاد به چشم نخواهد آمد.

لیست هزینه و تعرفه کار رنگ نما بر حسب متر یا متری

محصولات رنگ برای نمای بیرونی ساختمان با در نظر گرفتن موارد مختلفی مانند کیفیت، پوشش رنگ، ترکیبات و فرمولاسیون شیمیایی به‌ کار رفته و … دارای رنج قیمتی متفاوتی است.

قیمت رنگ نما در تهران

قیمت رنگ نما در تهران

رنگ های اکریلیک نما با توجه به اینکه بر پایه آب تولید شده و ترکیبات ارزانی دارد، دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر رنگ ها می باشند. از سمت دیگر رنگ های نانو که برای رنگ آمیزی نما استفاده می شوند، به دلیل ویژگی ها و هزینه تهیه بیشتر، قیمت بالاتری دارند و به همان نسبت کیفیت و ثبات بالاتری دارند. برای بررسی قیمت دقیق رنگ نما و قیمت اجرای رنگ نما بر روی ساختمان تان با شماره های تماس بگیرید. مشاوره های کارشناسان ما، راهنمای شما خواهد بود.

مزایای رنگ نما ساختمان

مزایای بسیار زیادی برای رنگ آمیزی نمای ساختمان وجود دارد به صورت موردی و خلاصه در ادامه به آنها اشاره می کنیم… :

  1. رنگ های نما ظاهر بسیار چشم نوازی به ساختمان ها می بخشند و زیبایی آنها را چند برابر می کنند. (در صورتی که افراد بخواهند سلیقه خود را در نمای ساختمان اعمال کنند، به دلیل تنوع بسیار رنگ ها این کار به راحتی قابل انجام خواهد بود و دست افراد در انتخاب باز خواهد بود.)
  2. جالب است بدانید که انواع رنگ به کار رفته در نمای ساختمان، می تواند در بحث سرمایش یا گرمایش ساختمان ها اثر گذار باشد. این موضوع به خاطر شدت انعکاس و جذب نور خورشید توسط آن رنگ است برای آب و هوا های مختلف می توان رنگ نما رو طوری انتخاب کرد که بهترین بهره وری و تهویه هوا را داشته باشید.
  3. یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از رنگ نما، افزایش دادن مقاومت و استحکام ساختمان و نمای آن نسبت به تغییرات و عوامل محیطی و آب و هوایی است. این موضوع تقریبا برای همه انواع رنگ نمای بیرونی است و هر کدام تا حدی این حفاظت را ایجاد می کنند. در واقع با اجرای رنگ نما بر روی ساختمان ها، عمری طولانی برای نما خواهید داشت و در نتیجه از خطرات محیطی مانند بارش شدید و باران های اسیدی و …. آسیب نخواهید دید.

بهترین زمان رنگ نما

شاید برای شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که مناسب ترین زمان برای انجام رنگ آمیزی نما برای ساختمان ها چه زمانی است. در این قسمت به این سوال پاسخ خواهیم داد. شرایطی مثل بارش باران و افت ناگهانی و شدید دمایی نیز می تواند به رنگ اجرا شده آسیب بزند. عدم توجه به زمان رنگ آمیزی نمای ساختمان در چنین شرایطی هم هزینه و پول و هم زمان شما را هدر خواهد داد. پس ادامه مطلب را مطالعه نمایید…

 

*** همین ابتدا باید اشاره کنیم که زمان و شرایط رنگ نما برای ساختمان های نوساز و قدیمی کمی تفاوت دارد. در ادامه به تفکیک این دو مورد را بیان خواهیم کرد.

بهترین زمان برای نقاشی ساختمان های نوساز

بهترین زمان نقاشی ساختمان حدودا یکسال پس از ساخت آن است. علت این کار این است که در این مدت ساختمان نشست می کند و ترک های دیوار ساختمان مشخص خواهند شد. این کار باعث می شود تا علاوه بر آنکه شما نمای ساختمان خود را رنگ آمیزی می کنید، ترک ها و خرابی های را هم در همان زمان ترمیم می کنید چون به راحتی قابل تشخیص است. البته باید به نکات مهمی هم در حین رنگ آمیزی توجه کنید که با انتخاب یک مجموعه حرفه ای رنگ نما این موضوع هم به راحتی حل می شود.

بهترین زمان نقاشی ساختمان های قدیمی

زمان مناسب برای نقاشی ساختمان قدیمی با توجه به نکاتی که در قسمت قبل گفتیم تا حدودی مشخص است. بهترین زمان برای نقاشی ساختمان قدیمی هنگامی است که دیوارهای تعمیر یا بازسازی شده کاملا خشک شده باشند. البته علاوه بر رعایت بهترین زمان برای نقاشی ساختمان های قدیمی، نباید صاف کردن سطح نما و ترمیم آن را (البته در صورت نیاز) فراموش کرد.

رنگ نما با بیمه کارگران و افراد

بیمه داشتن کارگران و افرادی که در محل رنگ کاری نما حضور دارند، بسیار مهم است چون که در صورت نبود بیمه و ایجاد شدن اتفاقات ناگوار و غیر منتظره، مشکلات زیادی گریبان گیر کارفرما و پیمانکار می شود. ما در آریانما، تمام افراد و کارگران و مهندسان آریانما دارای بیمه می باشند و خیال شما از بابت این موضوع کاملا راحت خواهد بود.

*** در انتها ویدیو زیبایی از رنگ با طرح آجرنما را که مطابق روانشناسی رنگ ها و طرح ها بسیار مورد پسند اغلب افراد می باشد مشاهده نمایید…

تماس با ما