رنگ آمیزی داخلی

کفسابی
کفسابی
می 21, 2019
تعمیرات نمای ساختمان
تعمیرات نمای ساختمان
می 21, 2019
رنگ آمیزی داخلی
امتیاز ما

رنگ آمیزی داخلی

شرکت آریا نما با تیمی مجرب آماده دریافت سفارشات رنگ آمیزی داخلی ساختمان ها, منازل, شرکت ها و … با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و استفاده از رنگهای جدید اکریلیک پایه آب می باشد. با ما در تماس باشید.

رنگی که برای رنگ آمیزی داخلی امروزه استفاده میشود باید بافت لطیفی داشته باشد. رنگ های اکریلیک پایه آب از بهترین و پر طرفدارترین نوع رنگها برای رنگ آمیزی داخلی هستند.

مزیت استفاده از رنگهای اکریلیک پایه آب برای رنگ آمیزی داخلی

از مزیت استفاده از رنگهای اکریلیک پایه آب میتوان به سرعت بالای خشک شدن این رنگها, امکان ساخت انواع رنگها با دستگاه های رنگ کامپیوتری, سازگار با محیط زیست و . . . دانست. در کل این رنگها مضرات رنگهای روغن و پلاستیک که در قدیم استفاده میشد را ندارد.

مشکلات رنگ های روغن و پلاستیک در رنگ آمیزی داخلی

برای رنگ آمیزی داخلی قبلا از رنگ های روغنی و پلاستیک استفاده میشد که این رنگها ایجاد محدودیت و مشکلاتی میکردند که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • غیر قابل شستشو بودن رنگ پلاستیک
  • بوی نامطبوع رنگ روغن
  • خشک شدن در مدت زمان زیاد
  • محدودیت تنوع رنگ و عدم امکان ساخت مجدد همان رنگ

انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی داخلی ساختمان ها

رنگ آمیزی داخلی به رنگ آمیزی خانه ها, اداره ها, اماکن عمومی و .. تقسیم میشود که هر کدام برای تاثیرگذاری بیشتر باید رنگ متناسبی برایشان انتخاب شود. این رنگ ها علاوه بر زیبایی باید بادوام و قابل شستشو نیز باشند و باعث آرامش افراد در آن محل شوند.

قیمت رنگ آمیزی داخلی

قیمت رنگ آمیزی داخلی به متراژ محل مورد نظر و فاصله مکانی محل و نوع رنگ انتخابی بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت و یا در صورت داشتن هر سوالی راجبه رنگ آمیزی داخلی با شرکت آریا نما در تماس باشید. تا کارشناسان ما بعد از بررسی محل مورد نظر اعلام هزینه به صورت دقیق داشته باشند.

رنگ آمیزی داخلی خانه

بهتر است برای رنگ آمیزی داخلی از رنگهای اکریلیک پایه آب استفاده شود و از رنگ های روغنی اجتناب کنیم به علت معایب گفته شده این رنگها در بالا.

رنگ آمیزی داخلی پذیرایی

رنگ آمیزی داخلی پذیرایی بسیار اهمیت دارد زیرا محل پر رفت و آمد ساکنین خانه و مهمان است. همچنین به دلیل همین پر رفت و آمد بودن پذیرایی کثیفی دیوارها نیز بیشتر است و باید در انتخاب رنگ داخلی پذیرایی و قابلیت شستشو رنگ آن دقت شود. انتخاب رنگ برای پذیرایی سلیقه ای می باشد. برای انتخاب راحت تر و راهنمای انتخاب رنگ دیوارهای پذیرایی میتوانید اینجا کلیک نمایید.

رنگ آمیزی داخلی اتاق خواب

برای رنگ آمیزی داخلی اتاق خواب برای دیوارها رنگ های مات اکریلیک و نیم براق استفاده میشود و برای رنگ سقف از رنگ مات اکریلیک یا رنگ اکروپلاست استفاده میشود.

اشتباهات رایج در رنگ آمیزی داخلی

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. برای داشتن رنگ آمیزی متفاوت و خاص باید نکاتی را رعایت نماییم. برای رنگ آمیزی خوب باید وسایل منزل, رنگ کف, نور فضا, چیدمان و… در نظر گرفته شود. در زیر 8 مورد از اشتباهاتی که ممکن است افراد برای رنگ آمیزی داخلی انجام دهند گفته شده است. امیدواریم با در نظر گرفتن این نکات, بهترین انتخاب را برای رنگ آمیزی داشته باشید. در ادامه با ما باشید.

1. انتخاب یک رنگ خیلی روشن

رنگ های شاد در فضای کوچک گاهی موجب آزار بیننده میشود. برای استفاده از این رنگ ها برای رنگ آمیزی داخلی باید دقت شود.

2. نادیده گرفتن نور طبیعی در رنگ آمیزی داخلی

اولین گام برای انتخاب رنگ بای رنگ آمیزی داخلی توجه به نور طبیعی اتاق می باشد. اگر فضا بسته یا کوچک باشد انتخاب رنگ تیره باعث افسردگی و غم میشود.

3. اجتناب از تست رنگ ها روی دیوار

تست رنگ به صورت مستقیم در مکانی که میخواهیم رنگ آمیزی داخلی انجام دهیم در انتخاب رنگ بسیار مهم است و به انتخاب رنگ خیلی کمک میکند پس این کار را حتما آزمایش کنید.

4. همخوانی یک رنگ بیش از اندازه در یک محیط

برای رنگ آمیزی داخلی دقت کنید که از یک رنگ که مطابق رنگ های وسایل یا پرده یا کف باشد به شدت پرهیز کنید. تکرار یک رنگ برای یک محیط بسیار کسل کننده است. اگر مایل به مطابقت رنگ ها دارید میتوانید از رنگ های تیره و روشن آن رنگ برای محیط استفاده کنید.

5. انتخاب رنگ سفید برای رنگ آمیزی داخلی برای روشنایی

رنگ سفید برای رنگ آمیزی داخلی باید به دقت استفاده شود. مثلا برای اتاق های تاریک گاهی نتیجه عکس برای روشنایی میدهد. بهتر است برای فضاهایی با نور کم از رنگ های فام دار با تن تیره یا متوسط برای رنگ آمیزی داخلی استفاده نمود.

6. نادیده گرفتن رنگ کف در انتخاب رنگ آمیزی داخلی

برای رنگ آمیزی داخلی حتما از رنگ هایی استفاده کنید که با کفپوش متناسب باشند مخصوصا کفپوش های چوبی.

7. انتخاب یک رنگ برای رنگ آمیزی داخلی به علت مد

انتخاب یک رنگ برای رنگ آمیزی داخلی به علت مد کار اشتباهی است که میتواند فاجعه به بار آورد! رنگی که متناسب خانه و یا سلیقه شما نباشد هیچوقت باعث رضایت شما و ایجاد حس خوب در شما نمیشود.

8. انتخاب دو تن مخالف برای رنگ آمیزی داخلی

انتخاب دو تن مخالف برای رنگ آمیزی داخلی فضای نامناسبی ایجاد میکند و طبق گفته کارشناسان بهتر است از یک تن رنگ برای رنگ آمیز داخلی استفاده نمود.

انتخاب رنگ تیره برای رنگ آمیزی داخلی

برای انتخاب رنگ تیره برای دکوراسیون داخلی باید سهم دیوارهایی که رنگ سفید یا رنگ روشن دارند بیشتر باشد. میتوانید از دیوارها با رنگ روشن و گوشه های دیوار و کفپوش یا زمینه تیره استفاده نمایید. با این کار یک سایه ملایم در فضای داخلی ایجاد نموده اید. همچنین اگر میخواهید دیوارها رنگ تیره داشته باشند بهتر است از رنگ های آبی تیره,قهوه ای تیره مایل به سیاه استفاده نمایید تا کنار رنگ های روشن بتوانند یک تعادل ایجاد کنند.

رنگ آمیزی داخلی

رنگ آمیزی داخلی
رنگ آمیزی داخلی

رنگ آمیزی داخلی

رنگ آمیزی داخلی

رنگ آمیزی داخلی

تماس با ما