خدمات نمای ساختمان

رنگ نما در تهران با قیمت ارزان
رنگ و کنیتکس نمای ساختمان
می 21, 2019
انجام خدمات نماشویی در تهران
نماشویی در تهران
آوریل 25, 2020
خدمات نمای ساختمان

خدمات نمای ساختمان

امتیاز ما

خدمات نمای ساختمان

خدمات نمای ساختمان و خدمات کار در ارتفاع توسط شرکت آریا نما با استفاده از تیمی مجرب و آخرین تکنولوژی آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. با ما در تماس باشید.

مهمترین قسمت یک ساختمان را میتوان نما ساختمان دانست که تاثیر زیادی روی بیننده دارد. در واقع اولین چیزی که یک خریدار و بیننده میتواند از یک ساختمان جذب کند نما ساختمان است. همچنین نمای زیبا و تمیز به ظاهر شهر کمک بسیاری میکند.

امروزه نمای ساختمان در تهران ظاهر بسیار زیبایی دارند اما متاسفانه اکثر نماها از نظر مقاومت به خوبی مقاوم سازی نشده اند. از خدمات کار در ارتفاع برای نمای ساختمان های سنگی در تهران به پیچ رولپلاک نما میتوان اشاره کرد و نماهای شیشه ای نیاز به آببندی دارند. نماهای سیمانی هم برای برطرف کردن ترک ها نیاز به ترمیم دارند. خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران با توجه به نما با کیفیت بالا و تضمینی توسط شرکت ما انجام میشود.

خدمات کار در ارتفاع و خدمات نمای ساختمان امروزه با استفاده از تکنیک مدرن و پیشرفته دسترسی با طناب (صخره نوردی صنعتی) و به روش راپل در سراسر جهان به صورت گسترده ای در زمینه مختلف صنعتی و ساختمان مورد استفاده میباشد. خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران انجام میشود که راحت تر و بهینه تر می باشد.

با استفاده از این روش کار برج ها بلند و فضاهای کاری غیر قابل دسترس در انواع خدمات نمای ضریب اطمینان بسیاری بالاتری صورت میگیرد و در مقایسه با روش های قدیمی سنتی و پرهزینه استفاده از داربست وبالابر برخوردار است.

ارائه خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای ساختمان ها

چگونگی انجام خدمات کار در ارتفاع با توجه به نوع کاربری بسیار مهم است. مثلا برای خانه یا ساختمانی که در میان خانه های لوکس قرار دارد بسیار کار حساس می باشد. خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای ساختمان های تجاری برای تبلیغ بیشتر باید نماهای تمیز,خاص و منحصربه فرد ایجاد کند.

خدمات کار در ارتفاع
خدمات کار در ارتفاع

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای خانه های شهرک نشین به دلیل همسانی ساختمان ها باید به دقت و تخصص انجام شود تا با ساختمان های اطراف همخوانی خو را از دست ندهد.

ارائه خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای ساختمان ها با توجه به نوع مصالح انجام میشود. برای اطمینان از خدمات کار در ارتفاع شرکت آریا نما بهتر است از نمونه کارهای ما و کارهای در حال اجرا دیدن نمایید.

روش ارائه خدمات کار در ارتفاع

یکی از مشاغل سخت و پر خطر دنیا کار در ارتفاع می باشد. پس برای کار در ارتفاع حتما باید موارد ایمنی و استاندارد تجهیزات به درستی رعایت شود. دو روش متداول برای ارائه خدمات کار در ارتفاع وجود دارد: ارائه خدمات با طناب و ارائه خدمات با داربست.

  • ارائه خدمات با داربست: استفاده از داربست برای خدمات کار در ارتفاع ایمنی بالایی دارد اما هزینه بر است و دسترسی با نمای ساختمان را محدود میکند. این روش تقریبا منسوخ شده است و جای آن را خدمات نما با طناب گرفته است که در زیر میتوانید راجبه این روش بیشتر بدانید.
  • ارائه خدمات با طناب: استفاده از این برای خدمات کار در ارتفاع روش مزیت های بیشتری نسبت به روش داربست دارد. استفاده از خدمات نما با طناب میتواند نواحی بیشتری از ساختمان را برای انجام همه امور پوشش دهد. با این روش اپراتورها در تماس نزدیک با سطوح ساختمان قرار می گیرند و در کار راحت تر هستند. راپل کاران از کمربند محافظ نیز همراه با طناب استفاده میکنند که باعث تعادل بیشتر راپل کاران میشود. استفاده از طناب باعث میشود ما بتوانیم خدمات بیشتری را در هر زمینه مخصوصا برای شستشو و تعمیر نما ارائه دهیم. این روش از ایمنی لازم نیز برخوردار است. زیرا راپل کاران از دو طناب, یکی برای کار و دیگری برای اطمینان استفاده میکنند. در صورت پاره شدن طناب اول از طناب دوم کمک میگیرند. هرچند پاره شدن این طناب ها نیز به ندرت اتفاق می افتد زیرا طناب ها بسیار محکم می باشند.

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران با نورپردازی و پویا نمایی

خدمات کار در ارتفاع و خدمات نمای ساختمان که شامل نورپردازی و پویا نمایی نیز میشود باعث زیبایی و جلوه های بصری زیادی برای ساختمان ها در شب ایجاد میکند. همانطور که چیدمان درست اجزای نمای ساختمان و اتنخاب متریال مناسب و مرغوب برای نمای ساختمان در روز جلوه های بصری نما را در روز تاثیرگذار میکند, نورپردازی نمای ساختمان در شب نیز نمای ساختمان را تاثیرگذار میکند. این کار جزو خدمات نمای ساختمان آریا نما می باشد و توسط شرکت آریا نما با حداقل هزینه انجام میشود.

خدمات نمای ساختمان با فناوری نانو

نانو تحولی عظیم در صنعت خدمات نمای ساختمان به شمار می آید. بهترین محافظ نمای ساختمان نانو می باشد. با پوشاندن نمای ساختمان از نانو, نمای ساختمان را از گردو غبار ایمن سازید و یک عایق کاری ایمن انجام داده اید. نانو غیر قابل نفوذ در برابر آب است و با این کار نمای ساختمان را آب بندی کرده اید. خدمات نمای ساختمان با استفاده از نانو یکی از خدمات نمای ساختمان آریا نما می باشد.

خدمات نمای ساختمان با اسید

یکی از خدمات نمای ساختمان آریا نما استفاده از اسید برای نماشویی ساختمان هایی است که قادر به تمیز کردن نمای این ساختمان ها با روش های معمول امکان پذیر نمی باشد. نماشویی با اسید قادر خواهد بود لکه ها و چربی های سخت را از نمای ساختمان به راحتی پاک نماید.

هزینه خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران

هزینه خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران بستگی به نوع خدمات دارد. گاهی برای انجام بعضی از خدمات باید چندین کار مختلف مثل شستشوی نما برای ساختمان انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در صورت نیاز به چندین خدمات برای ساختمان شامل تخفیفات شرکت آریا نما برای خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران میشوید. همچنین اگر در فصل پاییز و زمستان خدمات کار در ارتفاع و خدمات نما با طناب را سفارش دهید میتوانید از تخفیفات ما استفاده نمایید. به هر حال برای اطلاع دقیقتراز قیمت خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران اینجا کلیک نمایید.

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران شامل نماشویی, شستشوی نما با واترجت و دیگر دستگاه ها بنا به نیاز, آببندی نمای ساختمان, تعمیرات نمای ساختمان, پیچ رولپلاک نمای ساختمان, رنگ آمیزی نما و کلیه خدمات غیر قابل دسترس در ارتفاع می باشد. در زیر به توضیحات بیشتر راجع به خدمات نمای ساختمان و خدمات کار در ارتفاع برای هر کدام از این نماها میپردازیم.

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای نمای سنگی

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای نمای سنگی شامل شستشو, ترمیم و پیچ و رولپلاک نما می باشد. مقاومت و زیبایی سنگ و تنوع آن باعث استفاده زیاد این نماها در تهران شده است. از دلایل استفاده از سنگ برای نمای ساختمان در تهران میتوان به عدم جذب گرد و غبار, مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت, تنوع زیاد رنگ, راحتی شستشو و ترمیم, عدم تغییر رنگ سنگ, هزینه کم و عمر زیاد, نصب سریع و آسان و… دانست.

استفاده از مواد و مصالح و سیمان مرغوب بسیار موثر در مقاومت سنگ ها دارد. همچنین سنگ های تزیینی برای نمای ساختمان بعد از مدتی مقاومت خود را از دست میدهند و قابلیت پیچ و رولپلاک را ندارند و خیلی برای نمای ساختمان توصیه نمیشوند.

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای نمای آجری

خدمات نمای ساختمان برای این نوع خدمات شامل شستشوی آجر, پیچ و رولپلاک نما و رزینکاری آجر می باشد. نماهای آجری با انواع رنگها در بازار موجود است و اکثر نمای ساختمان ها در تهران با سنگ و آجر ترکیب میشوند.

خدمات نما با طناب
خدمات نما با طناب

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای نمای شیشه ای

خدمات نمای ساختمان از جنس شیشه شامل شستشوی نما, واترجت و عایق کاری و آببندی نما است. نمای شیشه ای علاوه بر زیبایی, روشنایی بیشتری را به همراه دارد و عایق صدا نیز محسوب می شود. از مزیت دیگر نماهای شیشه ای میتوان به قابلیت شستشو و ترمیم آسان این نماها اشاره کرد. به همین علت جزو پرکاربردترین نما ها برای ساختمان ها و برج های بلند در شهر تهران می باشد.

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای نمای کامپوزیت

خدمات نمای ساختمان از جنس کامپوزیت شامل نماشویی و آببندی و عایق کاری می باشد. این نوع نماها بسیار زیبا و سبک ولی با قیمت بالا می باشند.

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای نمای سیمانی

این نوع نماها که بیشتر در زمان گذشته از آن استفاده میشد به علت ظاهر نه چندان زیبا کاربرد خود را تقریبا در حال از دست دادن است ولی بازسازی این نماها در تهران هنوز ادامه دارد و شامل شستشو و رنگ نما و برطرف کردن ترک ها در نمای ساختمان می باشد.

خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران برای نماهای سنگ آنتیک

بعضی از مالکان برای داشتن نمای ساختمان زیبا از سنگ های آنتیک برای نمای ساختمان استفاده میکنند.

نکته: خدمات نمای ساختمان باید به دست متخصصان کار در ارتفاع و با تجهیزات ایمنی انجام شود. تجربه و تخصص کم در این زمینه باعث ریزش سنگ نما یا آسیب به نم و زیرکار نمای ساختمان میشود. گاهی در پیچ و رولپلاک نما نیز دریل کاری بیش از اندازه باعث جدا شدن سنگ از نمای ساختمان میشود. پس حتما برای انجام خدمات نمای ساختمان به شرکت های باسابقه و تیمی مجرب مراجعه نمایید تا از پرداخت هزینه های خسارت پیشگیری نمایید.

تضمین کیفیت خدمات نمای ساختمان

کیفیت خدمات نمای ساختمان آریا نما با ارائه یک ضمانت نامه در ابتدای کار تضمین میشود. همچنین با مشاهده نمونه کارهای انجام شده و در حال انجام ما میتوانید از کیفیت خدمات نمای ساختمان این شرکت اطمینان خاطر داشته باشید.

خدمات کار در ارتفاع , خدمات نمای ساختمان , خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران, خدمات نما با طناب

خدمات نمای سختمان و خدمات کار در ارتفاع

خدمات نمای ساختمان
خدمات نمای ساختمان

خدمات کار در ارتفاع , خدمات نمای ساختمان , خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران, خدمات نما با طناب

خدمات کار در ارتفاع , خدمات نمای ساختمان , خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران, خدمات نما با طناب

خدمات کار در ارتفاع , خدمات نمای ساختمان , خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران, خدمات نما با طناب

خدمات کار در ارتفاع , خدمات نما با طناب
خدمات کار در ارتفاع , خدمات نما با طناب

خدمات کار در ارتفاع , خدمات نمای ساختمان , خدمات نمای ساختمان بدون داربست در تهران, خدمات نما با طناب

تماس با ما