آلاچیق و لمبه نما

خدمات نما ساختمان بدون داربست در تهران
اقداماتی لازم برای تعمیر ساختمان
می 13, 2019
نصب سقف شیروانی
نصب سقف شیروانی
می 21, 2019
آلاچیق و لمبه نما
امتیاز ما

آلاچیق و لمبه نما

آلاچیق و لمبه نما توسط شرکت آریا نما با نازلترین قیمت طراحی اجرا و نصب میگردد.

لمبه نما

لمبه نما که به آن زیرکوب هم گفته میشود برای پر کردن فضا های خالی حاشیه سوله ها و یا بر روی نمای سقف های شیبدارو یا در ویلاها مورد استفاده قرار میگیرد و با جای دادن هالوژن و چراغ و رنگ آمیزی متنوع به زیبایی محیط می افزاید و در واقع برای نمای بیرونی ساختمان بکار میرود.

لمبه : به عنوان زیر کوب بر نمای سقفهای شیبدار اجرا میگردد و با جای دادن هالوژن و چراغ و رنگ آمیزی متنوع به زیبایی محیط می افزاید.

لمبه نما ابزاری خاص جهت پوشش سقف های کاذب و سازه شیروانی است. در اجرا و نصب نما و لمبه جهت پوشش قسمت هایی از جلوی شیروانی و دیواره های کانکس ها نیز استفاده می شود. اجرا و نصب نما و لمبه با توجه به نوع کاربرد و همچنین سازه انتخاب شده برای شیروانی لمبه به دو صورت کلی جوشی و یا پرچی به سازه متصل می گردد.

در اجرا لمبه نما ضخامت های مختلفی برای لمبه در نظر گرفته می شود.  لمبه معمولا در ضخامت های ۴۰ تا ۸۰ میل مورد استفاده قرار می گیرد.

آلاچیق و لمبه نما

آلاچیق یا کلاه فرنگی سازه ای است که با استفاده از مصالح و موادی مثل: چوب, آهن, بتن, شیشه و… ساخته میشود. آلاچیق در مکان هایی مثل حیاط خانه، محوطه ویلا و باغ، پارک و… ساخته می‌شوند. آلاچیق در درجه اول به عنوان سرپناه و از سوی دیگر به عنوان مکانی زیبا و لذت بخش و تفریحیمورد استفاده قرار میگیرد.

انواع متریال برای ساخت آلاچیق و لمبه نما:

1-ترموود 2-چوب پلاست 3-چوب 4-شیشه 5-فلز 6-سفال

دور سقف یا ازه شیبدار نمای فلزی به صورت یک خط باریک به ارتفاع 50 و 40 و 30 سانتی متر چرخانده میشود و بین لمبه و سقف شیروانی پیجیده میشود.

نمای فلزی از جنس ورق های گالوانیزه و یا ورق روغن ساخته میشود که البته ورق روغنی به علت قابلیت جوشکاری در اتصالات بهتر از انواع دیر ورقات فلزی می باشد.

دامپا نیز از جنس ورق روغنی, گالوانیزه و آلومینیوم ساخته میشود. دامپا در عرض های مختلف ساخته میشود. نصب نما و دامپا برای زیبایی سقف های شیبدار استفاده میشود.


آلاچیق و لمبه نما در ابعاد و شکل های مختلف اجرا میگردد و به صورت هلال بیرونی و داخلی و یا پلکانی قابل اجرا می باشد.

آلاچیق و لمبه نما

ساخت آلاچیق و لمبه نما را به ما بسپارید. ما همیشه به دنبال رضایت شما مشتریان عزیز هستیم.

آلاچیق و لمبه نما

آلاچیق و لمبه نما
آلاچیق و لمبه نما
آلاچیق و لمبه نما
آلاچیق و لمبه نما

آلاچیق و لمبه نما

آلاچیق و لمبه نما

آلاچیق و لمبه نما

تماس با ما